dijous, 11 de desembre del 2008

Tornada a la feina

Avui primer dia de feina! Ha estat un dia distret perquè m'he trobat vàries sorpreses. La primera es que la meva nova habitació (on tinc la taquilla, moguda per algun element desconegut) són les golfes del parc. La segona és que ens han arribat unes llanternes noves, que van enganxades al casc. Són molt canyeres i hem fet un parell de pràctiques per provar-les, i van molt i molt bé! La tercera és que m'han trucat de Granollers, resulta que els bombers que sortim al calendari anirem a la Marató de TV3. Destinem totes les vendes de diumenge per a la Marató, i ens faran fer algun xou al programa, en hora punta. Estic una mica acollonit... La quarta és que m'han trucat de TV Olot per fer una entrevista, també per lo del calendari. La cinquena és un foc vivenda a Ribes de Freser, he sortit amb l'autoescala! La sisena és que ens han fet tornar perquè no era res. Espero que no n'hi hagin gaires més aquesta nit, perquè estic fet caldo.
I se m'ha girat feina! ahir vaig marxar de la universitat carregat com una mula de llibres i fotocòpies, i no em queda gaire temps per estudiar tota la teca que m'he d'apendre. Per sort no em puc examinar d'una de les assignatures, art medieval, i dic sort perquè és moooooolt espessa. Algun historiador catxondo va agrupar 1200 anys d'història sota el nom "medieval" i es clar, hi ha bastant de tema. De totes maneres aprofitaré els dies freds i tristos per estudiar fort.

Per cert, res a veure (intentant estudiar estic massa pel feisbuc), però tothom que tingui facebook que s'apunti un grup: "jo li dic llom però la meva iaia li diu llumillu". Espectacular de veritat, amb perles com aquesta:
"la mare treu les coses del "descongelador" i de vegades em fa recullir-li les coses de terra perque diu que li fa mal la columna vertical...."