dissabte, 6 de desembre del 2008

Tornada a casa

Ja s'acaba... ara mateix estic escrivint des de San José, en un Hostel que només costa 12 dòlars la nit, però és una mansió amb piscina. I internet gratuit. Ja s'han acabat els dies de surf i platja, avui a la tarda he venut la meva planxa! a un preu ridícul però he alucinat de poder-la vendre, estava rebentada, plena de forats i plena d'aigua, que a part de fer-la molt pesada fa que es podreixi el material de dins. Però m'han donat quatre calés, alucinant. Em sembla que era més per caritat que per res més, de la pena que devia fer jo i planxa.
Enrere he deixat en Ramon i l'Steven (amb la promesa d'anar a celebrar el dia de la reina a Utrecht), dos alemanys bojos que ja haviem trobat a Matapalo (un d'ells és el mestre cerveser de la segona cervesera alemanya, Britburger, he après molt de cerveses i de ressaques), el sol i les onades de Dominical. I més enrere encara hi ha en Magí Baselga, el crack de Manresa, les seves princeses, en Little John, la Sophie, la Sarah, l'Albert, en Claudi, en Xabier, l'Elsa, l'Stephanie, l'Italo, en Juan Carlos... i tants d'altres que hem anat trobant pel camí i que trobarem molt a faltar.
Però també trobo a faltar la gent de casa, els amics, la pinya, el fred garrotxí, la universitat i els sopars que han de venir, les aventuretes fent de bomber i les onades del mediterrani. Ostia, potser va sent hora que torni. Com em va dir la Marta el dia del meu aniversari:
Baste vacanze, cap a casa!!