dimarts, 16 de desembre del 2008

La marató

Coincidint amb els actes de La Marató de TV3, els bombers de la Generalitat ens vam voler sumar a aquesta iniciativa destinant totes les vendes del calendari durant el cap de setmana per al programa. Els punts de venda van ser La Maquinista i Mataró Park, on ens vam dedicar a firmar calendaris. El resultat: 5.737 euros!! el diumenge a la nit, ben vestits amb l'uniforme del servei, vam anar cap a TV3. Havíem de sortir a les 11:51 segons el programa, però la regidora ja ens va dir que amb aquell paper ens hi podíem mocar si voliem, que ja no servia de res, anaven molt desfassats d'horari. Així doncs, a quarts d'una de la nit vam fer la nostra aparició estelar. Vam sortir amb una mànega pressuritzada amb aire com si mullessim el públic (en vam pentinar a més d'un) i vam pujar a l'escenari. Després de que el sergent de Granollers, responsable de tot el tinglado, fes l'explicació pertinent, les presentadores van agafar el calendari i van demanar qui era gener. Com que no hi era, van demanar qui era febrer. I es clar, tots em van assenyalar. Jo no havia de parlar, però la Raquel Sans i la Lídia Lozano em van agafar per banda i em van fer sortir allà al mig. Em moria de vergonya: els focus, un merder de públic, pensar que t'està veient molta gent.. em vaig posar bastant nerviós i vaig dir unes quantes tonteries fins que de cop ens van fer fora. No vam estar més de tres o quatre minuts, i cap a fora! Un cop darrera el plató ens va venir la Raquel Sans a demanar-nos si es podia fer una foto amb nosaltres. jejeje és curiós això de què un famós et demani per fer-se una foto! Encara estic esperant que el fotògraf de TV3 me l'envii, quan la tingui la penjaré. I apa, cap al parc de Granollers altre cop, i jo cap a Olot, on vaig arribar a les quatre. Em vaig quedar dormint a la furgoneta perquè l'endemà tenia guàrdia.
Va ser un dia llarg més que res perquè anava una mica adormit. I a la tarda la cirereta del pastís: va arribar un periodista de TVOlot per fer-me una entrevista. Ja pots comptar lo que en va sortir, em fa bastant de pànic veure-ho. Suposo que surt aquesta setmana als informatius.

I més actes varis de firma de calendaris!! aquesta setmana: dimecres a la tarda al centre de Sabadell, dijous a la tarda a la plaça Catalunya de Barcelona, dissabte al matí a la plaça major de Vic i dissabte a la tarda a l'Espai Gironès de Salt. I dissabte a la nit festa dels bombers a una discoteca de Granollers el nom de la qual ara mateix no recordo (no sóc ni de discoteques ni de Granollers) però que se suposa que està molt de moda. Jo tinc Sopar Rural a Riudaura i les prioritats són prioritats: anar a una discoteca on tot de noies guapes et tiren els trastos perquè tenen una foto teva mig en boles al menjador de casa, o anar a sopar amb els del teu poble a l'aire lliure en ple desembre, bevent ratafia i ballant lo tio pep?
Jo ho tinc claríssim. Visca lo tio pep!

Per cert el de la foto és en Jaume Font, gran bomber i millor persona. Per mi la millor foto del calendari! Si el veieu feliciteu-lo que aviat serà pare!!!