dilluns, 15 de setembre del 2008

Primer dia a la universitat!!

Bé, no és ben be el primer dia perquè ja m'hi he passat uns anys. Però avui he començat el primer dia d'Història de l'art!!
El primer moment em sentia una mica estrany. Arribar a una universitat que no coneixes, on no coneixes a ningú i la gent és bastant més jove que tu... fins que m'he trobat el meu germà. Jo no sabia ni que era alla; resulta que encara s'ha de matricular, és tan feliç... hem anat a esmorzar perquè encara tenia una estona abans de començar, i llavors he vist que no era el més gran ni de bon tros. Uns quants avis (dels de veritat, 70 per amunt) i molts veteranos que suposo que feien 8è de filologia o 11è de geografia. M'he acomiadat del meu germà i he entrat a classe: tots feien una cara d'acollonits bastant important, suposo que normal pel primer dia, però a la que hem començat a parlar s'ha trencat el gel de seguida. Primeres converses, presentació dels professors, primers deures... però pinta molt be!! Fa molta gràcia la diferència abismal amb la manera de fer de la UPC. Havent fet telecos trobo estrany això de que tot sigui tant conceptual i ambigu, per no dir subjectiu. Anant cap a la última classe em trobo dues noies esperant a la porta: l'Anna Pi i l'Olga (l'exxicota del meu germà i la xicota d'en Sei)! elles fan cinquè d'història i havien agafat una assignatura d'història de l'art com a optativa. Ja conec algú! bé, de fet quan marxava a última hora tenia la sensació que totes les cares ja eren familiars. El meu germà sempre diu que és una facultat molt petita i que t'acabes trobant tothom vint cops cada dia. Jo no sé si tindre temps, perquè el curs s'acaba el 19 de desembre, i jo seré fora del 30 de setembre al 7 de desembre....