dijous, 18 de setembre del 2008

festes del tura....

Parlant d'esmorzars d'aquests benparits, m'han avisat d'aquesta foto que surt al fotolog del Dnit, gran bar portat per encara millors persones, i que podeu visitar a www.fotolog.com/dnit_olot.
Es tracta del dimarts al matí, o sigui el que per nosaltres encara era la nit de dilluns, davant de la nevateria. Aprofito també per fer propaganda d'aquest bar de la Marta Reyes, on a mes de tractar-te be i no fer-te fora quan vas borratxo tenen llet de soja, d'ovella, de cabra.... i de civada. Be, aixo era l'eufemisme per uns quants als qui els feia vergonya demanar directament una voll damm a les 9 del mati!

Jo estic aqui al mig, encara portava la motxilla amb tot l'equipament del ràpel de la tancada d'ànecs, que per cert poca gent va veure!! els que baixàvem per la façana disfressats d'ànecs érem jo i el meu germà, amb un considerable nivell etílic. Ep, però mesures de seguretat extremes, un ràpel digne d'un escalador dels xungus! doncs com anava dient jo portava la motxilla a l'esquena perquè en teoria me n'anava a dormir fins que em vaig topar amb en marcel, en lluiset i algun altre elementu. innocent de mi...



Tancant els ànecs!!