dissabte, 9 d’agost del 2008

ADR

Ja soc posseidor del carnet ADR!! per a qui no sàpiga de què va, que suposo que és la major part de la humanitat, aquest carnet és el que t'habilita per a portar mercaderies perilloses per carretera. Hi ha vàries especialitats: cisternes, explosius i radioactius. Jo m'he examinat de cisternes, o sigui que ara per exemple podria conduir un trailer carregat de querosè, acid clorhídric i coses per l'estil. Si algú es pregunta per a què serveix aquest carnet a un bomber, la resposta és fàcil. No serveix per portar res perillós ni perquè ens apugin el sou, sinó que et dóna punts per als concursos de trasllat. Jo ara estic al parc d'Olot, però m'agradaria anar a treballar en un parc gros on hi hagi feina de veritat. Com que casi tothom vol el mateix, és dificil agafar plaça en un parc d'aquests benparits, i com més punts tens millor. Propers objectius: conseller de matèries perilloses i nivell D de català!!