diumenge, 6 de juliol del 2008

viatge accidentat

7:00 - surto de guàrdia, havent estudiat lo just per l'examen de l'ADR. Arribo a les Tries. ningú. ostres però que estrany?!? me'n vaig a fer un cafè, deu ser massa d'hora. hi he de ser a les 8 menys cinc. merda m'he empanat fent el cafè! 8 en punt. sóc a les tries i no hi ha ni cristo, i el bar on tradicionalment es feia l'exàmen està tancat. merda què passa. truco al de l'autoescola i m'explica que ara es fan a begudà. merci per avisar abans, penso. vaig cap allà cagant llets i em diuen que no m'examino, que els de tràfic s'han despistat. la setmana que ve, no? no, que tinc guàrdia! l'altra. el dia 15, de conya. marxo cap a figueres on trobo els companys de viatge. carreguem, cinc a la furgo de quatre places com sardines i cagant llets per atravessar frança. arribem a hossegor en 4 hores i mitja, ostia hem anat molt depressa no? aparquem davant les dunes, fem l'ascensció i ens trobem el mar. ostia quina merda de mar, està tot tocat de vent. anem a jalar algo i esperem el canvi de marea? va anem. mengem una potinga barata que hem trobat al super i tornem a l'aigua. sorpresa: encara està pitjor. ens hi fiquem per orgull i resulta que no està tant malament, alguna cosa surt. tornem a la furgoneta: alegria, ens han petat el vidre lateral del conductor i ens han robat; a mi la cartera i uns pantalons amb mobil dins la butxaca, a en carles la càmera, claus de casa, del seu cotxe i molts calés, i els calés del pot! s'han endut una pasta els cabrons. i nosaltres sense vidre. passem de tot i anem sense vidre cap a sopelana on hem quedat amb els altres. l'endemà el mar ha pujat, pero el vent està fatal. anem a arreglar el vidre però no del tot, de moment un plàstic que el vidre arriba demà. molt bé, donem un volt, ens perdem fins que arribem a un centre comercial morts de gana. de cop ens truca l'Igor dient que el vent ha parat i que el mar està de PM. trenco els meus esquemes empassant-me una hamburgesa del macdonalds a tota velocitat. arribem a sope i a l'aigua! mar força gros, molta corrent, moltes pedres. surfejo algunes onades guapes guapes acompanyat d'en jaume font, sembla que els altres les han passat canutes amb les sèries grans! sortim i anem a celebrar l'exit amb cervesa, que no falti res. i després txuletón a berango. farts de carn i vi anem a dormir preparats per l'endemà. al matí res de surf, un vent de merda, i a la tarda a canviar el vidre. i després a sope altre cop que sembla que el tema està bé, però el meu cos no gaire. em comença a pujar la febre a lo bèstia. anem a la central nuclear abandonada on hi ha un parell d'onades canyeres, però és massa tard, ja es fa fosc. anem a bakio a dormir, jo a 38 i mig de febre. merda de surfari casum dena. sort de la companyia, al mal temps bona cara i ens fem un fart de riure. l'endemà al mati sessió glassy espectacular a bakio, però falta una mica de tamany... bones onades. al migdia em torna a pujar la febre tot i la sobredosi de termalgins que m'he fotut. en jaume, fernando, xevi i igor marxen, uns a catalunya i l'altre a sope. nosaltres tornem cap a hossegor. bany glassy a la posta de sol i jo a la furgo agonitzant. casum dena perdrem un bany.. l'endema al mati vent i mar tocat, per variar. anem a la gendarmerie a veure si han trobat algo: res. es veu que roben a sac aqui, i no es troba gaire res! moltes gràcies per informar-nos d'això messieur gendarme. sortint s'espatlla el vidre que ens acabaven de posar, i es queda a baix. moltes gràcies senyor carglass. tornem a l'aigua, fem l'últim bany per orgull més que res, deixant la furgo arraconada perque no ens acabin de saquejar. l'ultim bany resulta ser acollonant, dretes fondes i llargues, algun tub i molta paret amb mala llet, al final disfruto de veritat. marxem amb un somriure a la boca, panxa plena d'un arros bombay fet amb dos minuts i la finestreta del conductor avall. però contents. arribada a figueres, truco en masmi des del telefon den xevi i em diu que hi ha sopar a can xexi. arribo a sant jaume de llierca i trobo tota la pinya, això si que és una bona tornada de viatge! mengem dues gambes per cap i un arròs fet a última hora per en masmi, resulta que en xexi havia convidat a quatre persones. erem 15. arriba l'hora de la veritat: anem de festa? en xexi i l'ester es queden al perkal techno. jo me'n vaig a dormir que l'endemà tinc guàrdia de reforç a cabanelles. en batlle enreda en masmi i en rotllan per anar a fer només una cervesa a olot; a les 7 del matí encara voltaven.
que maco que és tornar a casa.










PD com havia promès, fotos de figurins surferus!! xevi palomeras & albert santamaria, més conegut com a mr glaçó. que us expliqui ell perquè!!

Això és Bakio el matí del dia 3. Preciós!

1 comentari:

Unknown ha dit...

Noi no sé si ho veuràs o no. No sé com funciona això.
Volia dir-te que m'ha encantat veure't amb en Nan al pasapalabra català.
Avui ha sigut el 2º programa que sortiu.
Genial!!!!!!!!!!!