dilluns, 28 de juliol del 2008

Ressaca....

i ja som dilluns a la nit! es que dissabte va ser bastant dur. Guàrdia al matí, a les 3 a tallar-me els cabells, al vespre concert (sortim per tv Olot aquesta setmana!) i després cap a sant Jaume, a la festa de can Xexi.
El concert molt bé però ostia, em vaig ficar molt nerviós i la vaig cagar bastant. Es veu que va sonar bé, però la gent que m'ho deia sonava a que m'ho deia per quedar be. De totes maneres ens ho vam passar de PM, en Jaume Arnella esta fet una bèstia!
Can Xexi: sopar i festa d'inauguració del seu pis. "sopar" que te l'havies de portar tu. i es feia al garatge perquè no volia que 50 energumens li rebentessim el pis. De fet l'entenc... la pinya és bastant perillosa. El fet es que de beure no en va faltar com a tot bon sopar de la pinya (poc menjar i molt beure) i vaig acabar bastant perjudicat. També va ajudar que, un cop a la festa del poble, tothom que em trobava amb botellón m'omplia el got de plàstic que em va acompanyar tota la nit. Quan al final vaig decidir llençar-lo per no acabar xungu de veritat, l'adria em porta un cubata. Per quedar bé amb ell i no llençar-lo me l'acabo jurant que no beure res mes segur. Pero els camins de la pinya son inescrutables i men van caure uns quants més a les mans. Vam acabar l'adria la rossi i jo dormint a la furgo fins que els 50º que feien a dins (havia aparcat a ple sol) ens van despertar. A penes arribo a casa que em truquen del parc per fer una recerca d'una noia que s'havia perdut al ripollès. Cagant llets cap al parc, amb ressaca però a tope. Al cap d'una hora la troben (s'havia perdut pel bicicarril) i ja men puc anar. Amb en norbe a sadernes a passar la calor! als 10 minuts de ser allà sens posa a ploure. Corrents cap al cotxe i cap a casa seva, sessió de piscina i cine amb uns quants amics més i cap a casa. La meva àvia em veia arribar a les 9 del vespre de diumenge amb la mateixa roba del dia anterior. Sort que sap que sóc un bon noi....