dilluns, 14 de juliol del 2008

Quin dilluns...

Em desperta el mòbil sonant. Són cap a les 12 i encara estic fregit, ahir em vaig posar al llit casi a les 6. El correfoc va anar molt bé, és curiós fer-ho a la catalunya nord. Molt curiós. Tela amb el dilluns, vàries trucades i vàries novetats ja de bon matí;

- El parc d'olot, que tinc guàrdia extra el divendres, 8 horetes que sempre es posen bé.

- Resultats de les anàlisis: tinc una anèmia i una infecció, o sigui que estic força cuit. a sobre vaig coix des de fa dos dies degut a un "incident" a la feina. Sóc una desferra! ara falta veure d'on ve la infecció, perquè a mi no em fa mal res. Tinc hora amb el metge dijous, quina por...

- Han publicat la meva carta! Aqui va:

Es creuen que som idiotes?

Sóc enginyer de telecomunicacions. Visc en un poble de 400 habitants del qual ma mare n’és l’alcaldessa. O sigui que estic al dia de qualsevol tema referent a un possible accés a la banda ampla d’internet, ja que seria el primer interessat a contractar-lo. Actualment tenim un servei subvencionat per la Generalitat via WIMAX (una tecnologia inalàmbrica) que va prou bé, però no tenim accés a les ofertes de banda ampla telefònica ja que no hi ha centraleta al nostre poble, i no s’instalarà mai ja que no surt a compte. Però des de fa un any, JAZZTEL ens pren per idiotes. Truquen perquè els contractem assegurant que tenim accés al seu ADSL, i fins i tot han donat d’alta a veïns i els han cobrat cada mes per un servei que no existeix. A mi m’han trucat fins a deu vegades assegurant-me que “en Riudaura hemos instalado una centralita”. Jo, educadament els intento convencer de que això és mentida. L’últim que va trucar li explicava al meu germà que havien col·locat una antena (antena d’ADSL?!?) que donava cobertura a Riudaura. Creuen que som idiotes? A més el tracte és degradant; en comentar-li a un dels comercials que a part de no dir mentides ens haurien d’atendre en català em va etzibar “esto es españa y usted tiene que hablar español”. Al·lucinant, en teoria em trucava per vendre’m un servei. Felicitats senyors de JAZZTEL, la seva política comercial és digna d’estafadors amb poca educació. Sàpiguen que els de poble no som tan idiotes.

La vaig enviar a tots els diaris que vaig trobar i l'han publicat al punt, diari de girona, el Què (gratuit), el periódico i l'avui. Em pensava que no es publicaria enlloc, per lo d'idiotes, però si. Amb l'excepció del Què, on l'han retallat i han canviat el títol. Cabrons. A ma mare l'han trucat uns quants de la generalitat donant ànims i felicitant per la carta. Ànims i solucions, fan falta...

- Em truca en Jordi Batlle que avui a la tarda hi ha bici, kebab i cine. Estic anèmic i passo de la bici (és l'excusa, es que em fa por anar amb en batlle). Però kebab i cine es posen bé!