dilluns, 28 de juliol del 2008

Crònica d'un nano depilat

Antecedents: els antics companys de torn decideixen que una manera maca de dir-me adeu és depilar-me amb gilette. Em deixen escollir cap o cos: lo de ser skinhead no m'acaba de fer el pes... millor el cos.
Al cap de dues setmanes, a part de picar amb mala llet, quan surt el pel rasca MOLT. sembla que tingui una barba de dos dies pertot arreu. L'única solució perquè torni a sortir finet i maco com abans? depilarme amb cera!! La idea em fa una mica de por però penso que no n'hi ha per tant, al cap i a la fi les noies es queixen per tot. Segur que no fa tant de mal...
Dilluns passat: tinc hora amb l'esteticienne. Arribo una mica acollonit i li explico el meu cas particular. Es posa a riure i em . Li dic que em vui depilar tot sencer i em diu que si n'estic segur. "segur? pensa que fa molt de mal. començem per les cames i ja em diras.." què ha volgut dir amb això? em comença a posar cera a l'espinilla esquerre. Ja ho sé, espinilla es una castellanada acollonant però ara no em surt el nom en català. i mira que hi he estat estona pensant. Total, que em comença a posar cera "ràpida" que despres arrenca amb un paper. Home, no fa gaire mal la veritat, de moment cap problema. La part de darrera dels bessons fa més mal. La cuixa fa més mal. Jodeeeer les ingles piquen fort fort. Mentre em tortura m'explica que un costat fa més mal que l'altre, una cosa curiosa que passa a casi tothom. Deu ser per l'hemisferi cerebral que controla cada meitat del cos, penso mentre em cau la llagrimeta. Com piquen les ingles ostia. Va, anem per la cama dreta ara. Comença. Endevina quina costat em fa més mal a mi... quan arriba a l'ingle dreta em cau la llàgrima i mitja. me'n recordo de la seva familia en veu baixa. Després li demano perdo per si m'ha sentit; no anava per ella de fet, però és que m'havia de cagar en algú. Quan acaba, com qui no vol la cosa, em comenta que el pit normalment fa més mal. Impossible, ostia, no pot ser de cap manera que faci mes mal. Em fa un petit massatge a les cames amb crema, quin descans! Em pregunta si vull continuar o si fem la part de dalt un altre dia. Endavant que no ha estat res!! em fica cera al pit i estira. En aquest moment salto metre i mig de la camilla mentre em cauen les llàgrimes i crido alguna brutalitat contra la pobra noia que em mira acollonit. Suposo que se'm va desencaixar la cara en aquell moment terrorific. Si que fa més mal que les ingles. MOLT mes. Li torno a demanar perdó i em torna a posar cera sense deixar-me ni un segon de descans. Em fa tot el pit mentre jo apreto la camilla i recito tots els renecs que he apres en varios idiomes. Pensava que ja estava, però resulta que la zona del melic cap avall fa casi casi el mateix mal. Torno a recitar. La resta ja és més suau: acaba, últim massatge, em vesteixo i la roba em fa una sensació estranya amb la pell. Pago i me'n vaig prometent que no hi tornaré en ma vida!!!!!!!!!!!
l'endemà a la piscina li començava a agafar el gustillo a això d'anar sense pel. Potser el mes que ve hi torno...

1 comentari:

Anònim ha dit...

jejeje per casualitat som trobat això!
Ja t´has dutxat?? jo que dissabte em feia il.lusions.
Bromes apart, espero que la prova del dilluns fos el més "suau possible".

Salut company!!

cuida,t
mett