dilluns, 2 de febrer del 2009

La vida del pastor

Aquest cap de setmana hem estat a Euskadi amb el meu germà i sis estudiants de comunicació audiovisual. Jo hi era per fer surf, però el meu germà hi era per ser el protagonista d'un documental que estan fent aquests estudiants. Tot va començar amb un guió de la Marta Sala. Li van proposar fer el documental amb material de la universitat i ala, amb cinc més cap a filmar la vida d'un pastor. Com que en Marc va anar a l'escola de pastors d'Aranzazu, van fer un cap de setmana per veure in situ la única escola de pastors d'espanya i part d'europa, i per parlar amb els amics que en Marc va deixar allà. La veritat es que va ser molt maco, perquè la família de la casa on ell s'estava, Goiko Benta, se l'estimen molt i ens van tractar molt i molt bé. L'estona que vaig ser-hi, es clar: tant dissabte com diumenge em vaig passar el matí surfejant a Zarautz. Però a la tarda no va faltar temps per unes sidres, i el dissabte a la nit per unes cerveses a Oñati. I diumenge, després de mooooltes hores de cotxe i d'arribar a l'estació de tren de Manresa amb temps just (la majoria anaven cap a Barcelona) i finalment jo i el meu germà mediàtic cap a casa, que l'endemà tocava guàrdia!

Penjaré fotos que van fer els altres quan les tingui perquè de moment tinc la càmera de baixa!