dissabte, 9 d’agost del 2008

Preparant el viatge!


Algun cop m'han demanat com em vaig plantejar per exemple marxar a Austràlia. Que si no fa por perquè és molt de temps, que si em vaig informar del pais, que si em vaig mirar altres llocs abans de decidir-me.. doncs va anar una mica com m'està passant ara.
Fa uns dies em va passar pel cap anar a fer surf a centreamèrica. Primer pensava Costa Rica, després Ecuador, després Panama, més tard Nicaragua... sense pensar-m'ho gaire vaig anar a una agència de viatges d'Olot i els vaig demanar el bitllet més barat per anar a centreamèrica. M'és ben igual a on, i com més escales millor. Mirant i rebuscant, de cop, amb un somriure als llavis, el de l'agència (el germà de'n bayo) em diu
- ostia tu, acollonant. Llàstima que fas molta volta.
- què vol dir molta volta? -li demano
- has de parar a Filadèlfia (Estats Units), Charlotte (també USA) i aterres a San José de Costa Rica. i de tornada lo mateix més Madrid. Però et surt rebentat de preu!!
Així que sense haver-m'ho plantejat també visitaré els Estats Units. Parada de quatre dies a Filadèlfia i un a Charlotte. Temps per visitar Nova York i Washington, que en tinc ganes. I de tornada parada d'un dia amb un objectiu: rebentar-me tot el sou fent compres als USA!! i pel mig dos mesos a centreamèrica, temps de sobres per trobar el pais amb les millors onades.
Encara no sé si podré agafar tots els dies de festa. Ho hauré d'aconseguir per pebrots perquè el bitllet ja no el puc canviar (ni anular ni res de res, tarifa barata però xunga). Tampoc sé com m'ho faré amb l'universitat, perquè són dos mesos i pico sense classes... Tampoc sé res del Panamà. Ni de Costa Rica. Ni de Nicaragua. I tampoc sé si hi vaig sol o acompanyat.

Només sé que me'n vaig de viatge!