dilluns, 30 de juny del 2008

Alegries i Misèries

Alegries: demà marxo a les landes amb una previsió d'onades que difícilment podria ser millor en un mes de juliol. si tot va bé podem tenir sessions èpiques, a més immortalitzades per la càmera aquàtica que espero que l'Albert Torrent em deixi jejeje....


Misèries: m'hauré d'estar uns mesos sense mirar la tele perquè no pararan de bombardejar amb la selecció espanyola. Fa vergonya. Per una puta victòria d'un partit de futbol s'han encès uns amors patris que fan bastanta vergonya de veure. I a sobre, ara no hi ha crisi, no s'arriba a final de mes però és igual perque la roja és campiona d'europa. Felicitats amb els qui s'identifiquen amb espanya; a mi és una idea que em fa bastant de fàstic, i més quan veus el tipus de gent que ho celebra i com ho celebra, vestits de toreros i folclòriques. Ostia, cada dia em torno més i més independentista. fa temps m'havien dit "quan viatgis et passarà la tonteria aquesta de l'independentisme", i "quan et facis gran canviaràs d'opinió"... he viatjat i m'he fet gran i cada dia em fa més fàstic ser espanyol.
Això és l'espanya moderna del Segle XXI!?!? Jo aqui no hi vull viure.











quin personal. els vestits de toreros i folclòriques no els he trobat per internet però juro que els vaig veure per A3. cardava angúnia de veure.